en català . però si ja ho està … !!

Algú m’ha clavat aquesta tarda un adhesiu a l’aparador enmig del logo de la botiga que diu “sense el català no som europa” o quelcom semblant. Va signat per Òmnium Cultural i, a part que és dificil de treure l’adhesiu, m’emprenya molt que me l’hagin posat. A menys d’un metre d’on l’han enganxat tinc posat, ben gran i des de que vaig obrir la botiga, el cartell exterior de la botiga a on amb lletres majúscules diu COMPRA VENDA DE DISCS USATS. A la porta d’entrada hi ha un cartell de benvinguda que diu OBERT. Quan he de contestar al telèfon saludo amb un JUANDÓ DIGUI’M, i a la botiga hi han moltes referències i cartells en català. No he vist que hi hagin enganxat cap adhesiu d’aquests a les botigues del meu costat (Clearance Sale, Todo Barato, Bolso Colores Oferta, Precio Oferta Discount, Comida Para Llevar, Escoge tu ingrediente extra, Naranjas, Tomates, Limones, Uvas, Oferta Col Rizada). Al final m’enfadaré, òstia.

Acerca de sr. juandó

DISCOS JUANDÓ c/ LLUNA, 27 08001 BARCELONA tel 935540998 email discosjuando@hotmail.com horario LUNES a SABADO de 10:30 a 14:00 y de 16:30 a 20:30
Esta entrada fue publicada en Uncategorized. Guarda el enlace permanente.

3 respuestas a en català . però si ja ho està … !!

  1. myr dijo:

    Doncs jo em queixaria als de Omnium, que vinguin a comprovar a qui li han posat el adhesiu i a qui no, i que portin algun material per treue’l quan vegin que l’han cagat!

  2. sr. juandó dijo:

    Doncs ho faré, sí senyor. Gràcies per l’empenta myr.

  3. Alberto dijo:

    Collons!
    I tant que t’has de queixar Marcos, i tant. Quins palurdos!

    Una abraçada!
    A-

    PD: ja està canviada la teva adreça a la secció d’enllaços del blog.

Responder

